Frequently Asked Questions
Boekingen
Hoe kan ik reserveren?
U kunt bij ons telefonisch via 085 – 064 0 876 of online reserveren. U ontvangt binnen 24 uur een bevestiging van uw reservering.
Wanneer kan ik reserveren?
Bij ons kunt u zelfs tot op de dag zelf nog een Schipholtaxi bestellen. Wel is het zo dat als u hem eerder besteld het makkelijker voor ons is in te plannen. Voor u zelf is het ook prettiger om niet op het laatste moment de taxi te reserveren omdat u dan al druk genoeg bent met de koffers etc. in te pakken.
Hoeveel koffers kan ik meenemen?
In elk van onze voertuigen verschilt het aantal koffers die u kunt meenemen. Hieronder vindt u een lijst met onze voertuigen en de hoeveelheid koffers die u in elk voertuig kunt meenemen. Voor een koffer hanteren wij de volgende maten: H75 x B54 x D29 CM en voor een trolley: H55 x B40 x D20 CM.
Sedan – 4 persoons: 2 koffers en 2 trolleys
Station – 4 persoons: 4 koffers of 8 trolleys
Bus – 8 persoons: 8 koffers en 2 trolleys
Rolstoelbus – 8 persoons: 8 koffers
Kan ik ook een reservering annuleren?
Dat is geen probleem, bij ons kunt u binnen 24 uur uw reservering annuleren. Hierna wordt annulering behandeld conform Artikel 11 van de Algemene Voorwaarden voor Taxivervoer.
Heenreis
Hoe laat moet de Schipholtaxi bij u voor staan?
Bij het bestellen van een Schipholtaxi vanaf huis, moet u rekening houden dat voor Europese vluchten u twee uur voor de vlucht vertrekt op Schiphol aanwezig te moeten zijn. Voor vluchten buiten Europa is dit 3 uur. Als u hierbij de reistijd optelt ongeveer 40 minuten plus wat extra marge dan komt u uit op de vertrektijd van huis.
Kan ik onderweg meer mensen ophalen met de taxi?
Tijdens het bestellen kunt u de extra adressen toevoegen. In een stad zoals Den Haag kunt u er van uitgaan dat er per extra adres €5,- extra bij komt per rit.
Kinderen aan boord, zijn kinderzitjes verplicht?
De taxiwet verplicht het niet om in taxi een kinderzitje te gebruiken. Kinderen kunnen dan ook op schoot of in de heupgordel worden vervoerd. Meer informatie hier over kunt u hier lezen.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
In onze taxis kunt u contant betalen, pinnen of met creditcard betalen. Reserveert u online dan kunt u gemakkelijk via iDeal of vooruitbetalen per bank overboeking.
Wij accepteren de volgende creditcards: VISA, Mastercard en American express.
Bedrijven kunnen bij ons ook op rekening rijden. Geeft u dit vooraf aan tijdens het reserveren. Uw bedrijf krijgt achteraf van ons de factuur.
Wanneer kan ik betalen?
U rekent gewoon af bij aankomst op de bestemming, Bij retour betaalt u alles in een keer na de heen reis. Daarnaast kunt er ook voor kiezen om online te betalen via onze website.
Terugreis
Hoe word ik opgehaald vanaf Schiphol?
Standaard spreken wij met u af: nadat u geland bent, nog voordat u de koffers heeft ons te bellen op 085 – 064 0 876. Na het verzamelen van uw bagage en totdat u de douane voorbij bent, heeft onze chauffeur boven bij vertrekhal geparkeerd, hij zal u bellen om door te geven waar de taxi staat.
Kan ik vanaf het meetingpoint opgehaald worden?
Extra service waar u ook uit kunt kiezen is: U of uw gasten bij het meetingpoint te laten opwachten. Klik hier voor plattegrond. Er zal een chauffeur met een naambordje daar staan, die u of uw gasten naar de taxi zal begeleiden. Verder vragen wij altijd een mobiele telefoonnummer van de passagier. Op deze manier is er zowel voor de klant als de betreffende taxichauffeur meer zekerheid dat alles goed verloopt. Voor deze dienst vragen wij €15,-. U kunt dit simpel aanvragen of het tijdens het bestellen op de website, het bij de opmerkingen even te vermelden.
Wat als mijn vlucht plotseling eerder aankomt of juist vertraging oploopt?
Geen probleem! Bij het reserveren van uw taxi geeft u uw vluchtnummer aan ons door. Op de dag dat uw terugreis gepland staat, worden uw vluchtgegevens gecontroleerd zodat wij op de juiste tijd kunnen voorrijden bij Schiphol. Er staat een chauffeur bij de juiste aankomsthal voor u klaar.
Uw antwoord niet kunnen vinden?
Bel ons
Wij zijn elke dag van 7:00 – 18:00
telefonisch bereikbaar
Stuur ons een mail
U kunt ons via de mail bereiken op
het e-mail adres: info@travel-schipholtaxi.nl
Contactgegevens
Location
Bredewater 26
Zoetermeer, 2715 CA
openingstijden
Ma:7:00 – 18:00
Di: 7:00 – 18:00
Wo: 7:00 – 18:00
Do: 7:00 – 18:00
Vr: 7:00 – 18:00
Za: 7:00 – 18:00
Zo: 7:00 – 18:00